instagram

pátek 22. dubna 2011

Dream collection ( new advert w Kate Moss)

I have lot of weird dreams.. but I m dreaming about something all the time, so I m not really suprised that it is reflected also in my night dreams..
When I was 16, one of my biggest wishes was to look like Kate Moss. :)  I m older now( much more older) and it is possible that my aspiration would be probably still the same, but  after my adolescence I ve just realised how  perfect it is to have just my kind a unique face... and to be honest I have even more problems now and more stuff to deal with then before.. so yes, it might be gorgeous to be like Kate Moss, but I m Sylvia and right now I would be just more satisfied, if I have all my exams already done and so on. But I have to admit, that me and sexy Kate have something in common anyway.  I would also dance even w bunny for such a lovely Top :)

btw. I really like that advert !




Strašne rada snívam. Vlastne sívam stále o niečom, vždy, všade... Na pošte si predstavujem, že idem práve odoslať významnú zásielku, ktorá ovplyvní niekoho život .. ako náhle mi napadne myšlienka podobná tejto, začínam už rozmýšlat, o koho život by sa mohlo jednať... a čo mu vlastne píšem.(?)... možno to nie je ani tak mojou nejak bujnou fantáziou, ako tým, že sa na pošte, v banke, v potravinách, pri kúpe lístku na vlakovej stanici, v každej rade, v ktorej sa musím stáť a čakať nesmierne nudím! Jednoduché.


Ked som bola v puberte a mala asi tak 16 rokov, mala som len jeden sen, vyzerat ako Kate Moss...-je jasné, že sa to každým rokom menilo a možno by sa to menilo doteraz ..chvalabohu človek dospieva a jedného dňa si proste uvedomý, ako je fajn byť sám sebou, so svojou vlastnou jedinečnou tvárou.. popravde mám teraz o dosť viacej normálnych problémov, ako si každý deň vymýšlať, aké by to bolo byť tou či onou topmodelkou,herečkou, speváčkou .. no jasné, že by bolo skvelé byť ako Kate Moss ale ja som Sylvia a momentálne by ma omnoho viacej uspokojilo mať hotové všetky skúšky alebo tak, chápete :) . Ale musím priznať, že ja a sexy Katka máme aj tak niečo spoločné. Za taký fajný Top ako je v tej reklame by som aj ja tancovala a hopkala pre mňa za mňa aj s gigantickým zajačikom.


btw. Tá reklama sa mi inak fakt páči!

Žádné komentáře:

Okomentovat

you make my day! thanks :)