instagram

úterý 14. června 2011

You really make my day :)

(  tento krát v denníčkovej forme:)) )

Veľmi sa ospravedlňujem, že tento môj malý počin zanedbávam. Ale posledné obdobie patrí asi do životnej kapitoly, "čo ťa nezabije to ťa posilní." Teda dúfam...

Dúfam,že raz ked budem bohatá stará dôchodkyna, tak prídu za mnou moje násťročné vnučky v ich nadzvukových lietajúcich vznášadlách a budú chcieť odomňa nejaké tie životné rady a ja im poviem o tomto období. Takisto však dúfam, že sa dovtedy vynájde nejaký liek, spomalujúci starnutie a ja budem aspoň tak sexy ako vnučky :DD

1.Posledné dva týždne som bola na Slovensku a urobila konečne všetky skúšky!- Pozitívne

2.Stretla som sa s Marikou - Tonbogirl .Pozitívne!, ktorá je hrozne zlatá a hlavne má v hlave jasno, kedže to ja sa stále hľadám. Hrozne ma bavilo sa s nou rozpávať, aj ked som pred tým v noci nespala,takmer zmeškala vlak z Trnavy do Blavy.. dúfam,že som nekecla príliž len ja, pretože to občas hlúpo zvyknem. Tak dík za pekné poobedie, Mari.

3.Videla hrať moje kamošky z kapely Vysraté oči :DD -Pozitívne

4. Fotila so super človekom a fotografom Martinom Ciskom. S ktorým som mala krásny deň, utekala cez cestu plnú áut, utekala na vlak a stihla zbaliť sprievodcu :))  Teším sa  ako od neho vymámim všetky snímky, čo sme robili .. (Martin . sakraaaa, pusť sa do retušovania už :D)- Pozitívne ( sprievodca to asi bral iba ako flirt, žiadne čislo.. :D )


Negatívne: ... a potom strácala muža mojich snov, získavala muža mojich snov, strácala muža mojich snov, ziskavala muža mojich snov ......čo je mierne nepríjemná situácia..ktorá ma však vracia k životnej fáze, " čo ta nezabije, to ťa posilní" ,

Dúfam, že vám sa darí v pohode..  moc moooc ma potešili všetci noví followeri..You really make my day! :) Dakujem vám a budem sa o to viac snažiť aby sa vám "u mňa " páčilo.( ak ste to fakt dočítali až sem, želám vám pekný deň :) !  S.

PS. a nabudúce si prajem toto

3 komentáře:

  1. Tak v součtu převažují pozitiva, což je super, ale je blbé, když to jediné negativum je tak osobní:-( Drž se! Moc se těším na další příspěvky, protože jsi krásná a pozitivní bytost:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja dakujem za prijemne popoludnie, bolo to fajne! rada ta zasa raz uvidim :-) a jo, ostatne sa vyriesi samo :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Dakujem vam!
    Dejnicka: si fakt poklad.
    Tonbogirl: dufam,ze sa vidime zase coskoro v Prahe.. budem mat kopec noviniek,ale slubujem,ze budem aj velmi dobry posluchac! :)

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)