instagram

pondělí 31. října 2011

How to do it , when u do it yourself

Strašne milujem šikovných ľudí... sakra.. jasne, že im na jednej strane moc tú ich šikovnosť závidím! Na druhej strane ma takí ľudia ale nesmierne inšpirujú , vážim si ich, rada sa nimi obklopujem, obdivujem ich a myslím si, že nie je nič cennejšie, ako sa nechať od nich k nejakému výkonu občas nakopnúť tiež!

Vždy som bola na DIY, bohužial väčšinou v teoretickej rovine!
No myslím,že po včerajšom úspechu/ moja prvá vlastnoručne upečená bábovka!! :D/ sa zmôžem aj na iné vlastnoručne robené veci!

Strašne rada by som sa v najbližšej dobe dostala práve k tomuto kúsku!

GOLD PLATED SWEATER DRESS





  • Tento  "blogísek", na ktorý som v mojom DIY záchvate natrafila je  runwaydiy.com... Super je v tom, že čo sa vám páči na prehliadkových molach desne drahých designérov, si za pár drobných urobíte doma v obývačke na kolene, kým druhou rukou píšete seminárku do školy..hah

  •  Další DIY koncept je od dvoch kanadských sestier, ktoré majú svoj blog nie len, že strašne zaujimavý a prepracovaný, ale hlavne neskutočneeee praktickyyy.. väčšinu vecí zvládnu urobiť aj take dve ľavé rúčky,ako mam ja!
Majte pekný pondelok .. a užite si halloweensku noc! :)

S.

2 komentáře:

you make my day! thanks :)