instagram

úterý 6. prosince 2011

"Hi, I m from Charlie Brown"




Včera som mala naozaj náročný deň! po 5 dnoch strávených v Alpách s mojimi kolegami a s 38 C teplotou som sa rozhodla, že predsa len  pôjdem na casting do Bratislavy.

Praha-Bratislava-Praha : 8 a pol hodiny vo vlaku
  • bolesť chrbáta, 
  • nuda
  • časáky
  • počúvanie cudzích rozhovorov (hodina a pol: pani v červenej blúzke sa sťažovala vedlajšej pani- zjavne kamarátke, že jej syn sa nechce ženiť.. kamarátka mala veľké pochopenie na oplátku začala hovoriť o jej zdravotných problémoch. prestala som počúvať, keď začala niečo s menopauzou.. ne neeee)
  • predstavovanie si budúcnosti (2 hodiny.. ja a deti.. všetky blondaté, čisté a krásne.. spolu bežíme po lúke a oni kričia mamaaaa.. prípadne sa občas hrávam na to, ako vyberám koláč z trúby..:) )
  • pozeranie sa do blba ..dlhooo

Už asi pred rokom som sa prihlásila do castingovej agentúry Charlie Brown, okrem nej som asi ešte v dalších dvoch na Slovensku a v jednej v  Čechách( čo mienim v najbližšej dobe zmeniť a rožšíriť si okruh :) )

Registrácia je na Slovensku zadarmo, v Čechách to väčšinou funguje na základe poplatku. A potom castingy a castingy.

Len málokomu sa stane asi to, čo mne, že sa na vás hned na prvom castingu usmeje štastie( a režisér) a z toho množstva neskutočne krásnych ľudí( tak väčšinou stojí to zadanie) vyberú vás ako hlavnú"rolu".
Mne rok 2011 splnil moj dávny sen. Reklama mala na Slovensku aj  svoju zimnú verziu ale myslím, že už vám nou dám navždy pokoj.





Natáčanie bolo vtedy super! a ja chceeeeem ešte :) ( asi silný pud ukojiť moj egocentrizmus a zarobiť najlahšie peniaze na svete!)


Aj ked si myslím, že tentokrát bola cesta do Bratislavy celkom zbytočná..Bolo milé po takom dlhom čase vidieť napr. Mariku/ Tonbogirl.. stretnúť známych len tak na ulici a zistiť aké nevkusné predvolebné bilboardy má SNS a Smer.. ( btw. fakt tých ľudí na tej fotke pre Smer lutujem .. tak snád dostali aspoň dobre zaplatené:D )







2 komentáře:

  1. jéémin, presne dnes ked som asi po tisíc rokoch sedela v obývačke a zhliadla túto reklamu tak som rozmýšľala že to sú také charlie typy v nej :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj ked si otvorim stranku Charlie Brown tak mi tam naskocia same farebne pasiky..nevies preco??;")

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)