instagram

úterý 10. ledna 2012

Here we are

moji ludia

Som zase chorá, takže mám viacej času na vymýšlanie( blbostí) a takisto snáď urobiť radosť niekomu, kto sa ma na formspringu( juuu.. mám to tam rada!) pýtal na kozmetiku, čo používam..

Nie je toho veľa a neni to nijaký zázrak,ale budiš:)

úúúúplný základ pre mňa tvorí La Roche Posay, konkretne ich denný krém Effeclar M!!

Hydratuje a je priam božský! ak sa vám večer vyhodí malá červená bodka na tvári, ( dáte si ho) do rána tam nie je. Zabraňuje premasteniu pokožky a to ja presne potrebujem. Plus pleťová voda k tomu a viem,že moja tvár bude v poriadku.

Odličujem sa hlavne AB kozmetikou z DMka:)) je strašne lacná- asi 2 eurá? odstráni aj make up z očí, neupcháva pory a vlastne vám nemôže nijak ublížiť. ( Mám kamarátku,ktorá absolútne neznesie nič iné na odličovanie iba AB -má tak citlivú pokožku)

moj tajný zázrak

A teraz trochu na dojemnú nôtu :DD asi pred dvomi rokmi som ukončila úplne nezmyselný ( v tej dobe už bol) vzťah, pribrala pár kíl( čo som zažila aj predtým, takže smutná časť ešte len prichádza..) a mala otrasnú, malými bodkami posypanú pleť( bleeeeh). Kozmetičke som chodila asi 2 alebo aj viackrát do mesiaca, plakala doma, mala červenú tvár a hlavne, aj na dotyk bola úplne nepríjemná. Rozmýšlala som ,čo budem robiť.. a potom sa mi stali dve dobré veci ( tu sa dostávame k štastnému vyvrcholeniu tohto príbehu:DDD )

  • kamarátka mi zakázala chodiť ku kozmetičke
  • išla som do DM ( hehe) a našla tento zázrak menom Sebamed.
Je to úplne super vecička, v Čechách som ju potrebovala aj toto leto a tu sa dá objednať napr. v Lekárni. Nanáša sa po odlíčení, nechá pôsobiť pár minút a robí neuveriteľné veci :) Odvtedy ho mám vždy pripravený pre prípad núdze.

Čo sa týka takého kozmetického bonusu, tak to je môj poklad. Pána Diora a jeho impérium za tento "korektor"/ rozjasňovač milujem.. Používam odtieň 2 :)

1 komentář:

  1. Tiež frčím na la roche..a vlastne dost aj na bioderme..vydarená kozmetika!
    Ty si bledučká však? Takže odtieň 02 sedí? Dobré vedieť..už sa naň dlhšie pozerám..inak aj ten ospevovaný touche eclat ysl.. je ospevovaný opodstatnene! Ak by si niekedy chcela vyskúšať zmenu :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)