instagram

středa 7. března 2012

My future hair?










vidim to asi takto,akonáhle sa zbavím mojho oblečka,čo nejde ku krátkym vlasom.. a ako náhle mi odrastie ta fialovoružová..(najskor si ju musim dat..ano ano..spravna dedukcia:D) niečo podobné tomuto je na rade :))

Neviem,ale možno mám príliš velkú hlavu na to..a bude to iba pár mesiacov na nonstop klobuky, šiltovky a tak :D

6 komentářů:

  1. To první je skvělé, zvlášť když má holka výrazný lícní kosti.

    OdpovědětVymazat
  2. keď sa nebojíš experimentov, tak to prvé je krásne, išla by som do toho! .)

    OdpovědětVymazat
  3. ja milujem kratke vlasy♥, sama som mala pred cca 3 rokmi ako slecna na prvej fotke dlzku(pobokoch nie az tak vyholene) a premyslala aom zase nad kratkymi. podla mna ti to pojde a ak nahodou nie tak klobuky a ono to dorastie :D treba experimentovat kym sa da :)

    OdpovědětVymazat
  4. all these hair looks are gorgeous! especially the second one!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)