instagram

středa 11. dubna 2012

FOR SALE 2

Jak jsem včera slíbila...
to be continued...

triko šaty 5 eur/ 125 CZK,  34


Urban outfitters sveter 8 eur/ 200CZK


leginy 5 eur /125 CZK


šaty, S 8 eur/ 200 CZK


šaty Urban outfitters 5 eur/ 125 CZK

asymetrické rukávy

spíš tričko ako šaty :D , 34, HM - 6 eur/ 150 CZK

nové punčošky HM, 2 eura/ 50 korun

TOPSHOP saty , velkost 8, 450 CZK 18 eur




HM sveter , 34, 8 eur /200 CZK

ASOS saty , 8 velikost, 20 eur/ 500 CZK 



opasok 4 eura/ 100 korun


ak sa vám bude niečo páčit napíšte mi na/ if u gonna like and want to buy something , please write me an e-mail at  sylviavonderhaupt@gmail.com 

Dneska len tak stroho.. obrázkovo.. handier mám tolko, že by sa to zmestilo minimálne ešte na dva posty.. ale nebudem vás mučit! :DD pekný večer!

Pusu!! S.

9 komentářů:

  1. oh ty kost a koza! aj ja chcem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aaa.. no neviem..kebyze vidis mojho Alojza-tak volam brusko- tak by si nechcela! hura do letneho cvicenia:DD

      Vymazat
  2. Děkuju, i tvůj bog je hezký, tedy ty...jen bych byla radši, kdyby se na "Šmoulinku" zapomnělo a já zůstala Johankou. :D

    OdpovědětVymazat
  3. neskutocne ti pristane tato farba vlasov!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. u looook soo gorgeous !!!

    http://nico-seethedifference.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj účes a barva jsou super :), jsi moc krásná! Jsem ráda, že jsem na tebe díky komentáři narazila.

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno Ti tak neuvěřitelně moc sluší :-) A nejen oblečení,ale i tvůj účes nebo líčení jsou okouzlující.Mým absolutním favoritem se staly Asos šaty,které ti vážně seknou a které vypadají móóóc dobře :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. všetko sa mi páči ale na tebe! ani to nedávaj preč :D

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)