instagram

pondělí 2. dubna 2012

Let s move on


:DDD bojim bojim
Je Apríl/ Duben :DD.. můj měsíc..jo přivlastnila jsem si ho už dávno.. a nehodlám v tom dělat žádný změny :D

A pak je ješte nových pár jiných věcí..

1. Jo, kdo si nevšim.. tohlecto by měla být čeština.. :DDD ( spolužák a můj chodíci deníček a miláček...  moc mu děkuji v méně mího kompu za jeho záchranu života!) mi přeinstaloval celej program a v zásade mi nechal jenom českou verzi na všem.. takže to beru jako znamení..  a píšu česky!:DD nebo se alespoň moc snažím aby to tak vypadalo :D když to bude vopruz a zrúdatá vostuda.. strašne moc se ospravedlnuji..ale asi to budete muset vydržet.. ale má to svůj důvod.

new me.. lovely?

2.Další novinka jsou mé vlasy.. ale to jste zřejme z tých fotek postřehli..že jo ? :DD

3. A do třetice.. koněčne začne můj prodej oblečka.. síce malinko opozděne.. ale předci.. aaach jo..Apríl je báječný ( ignoruji slovo Duben.. to se mi prostě nelíbí..a hotovo)a mám pocit,že ješte jen přinese vela dobrého :D



ASOS, velikost 8

saty TOPSHOP velikost 8


leopardni svetr HM, 34

HM triko 34


a ješte mnohoooo dalšiehooooooooooooo :)



Silne doufám, že zítra to stihnu dát na blog i s cenami a na votočvohoz.. a taky moc doufám, že se vám to bude líbit.. a snad si mé milované vecičky najdou svého majitele :)

Pusu 

S.

19 komentářů:

  1. ach škoda ich, ale svedčí ti to :)

    OdpovědětVymazat
  2. treba skusat kym sa daa! vlasy sem vlasy tam, dorastuu. a teraz z mojej skusenosti aj pekne zhustnuuu. ja som mala 5 vlasov na hlave a ked som mala asi vyse roka 10cm dlzku na hlave, pekne ozili a zhustli ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahh I want those sunglasses and that lace dress! You look amazing :) xo

    OdpovědětVymazat
  4. sylvo, ne ne, to neni cestina :-) ale urcite to je lepsi, nez kdybych se ja snazila psat slovensky :-)))
    btw., super fotky!
    ek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ,daj tomu par mesiacov a snad to cestina..alebo nieco take, bude :D

      Vymazat
  5. apríl je naozaj super!
    tvoje vlasy!!!!!ale vieš čo je mi ich ľúto, ale moc ti to pristane! Ako keby ti vyniká tvár, krk, ramená...

    OdpovědětVymazat
  6. uz se moc tesim na ty veci, vypadaj skvele a myslim, ze si neco vyberu :)

    OdpovědětVymazat
  7. strašne super tie žlte šaty asos!
    asi by mi boli malé asi :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ak si v Prahe teraz Pauli,mozes si ich vyskusat..a uvidis..

      Vymazat
  8. ty vlasy jsou naprosto úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  9. jako dřív ses mi líbila...ale teď tě zbožňuju! ten účas je nejdokonalejší!!! jsi nádherná prostě!
    a ty tvoje oblečky potřebuju! chci y asos šaty hnedhned!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaka si zlataaa!! tak cekni dnes vecer..tu budu vsetky.. ci sa ti budu nejake pacit :)

      Vymazat
  10. Ty vlasy mají neuvěřitelný styl! a ten žlutý make-up též! Perfektní!

    OdpovědětVymazat
  11. Jooo vypadá to fakt super!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. PROSÍM, Silvy! Piš slovensky...miluji ten jazyk, i to jak v něm píšeš,...

    tak se na češtinu vykašli, slovenština je překrásná :-) Hezký den Jane :)

    OdpovědětVymazat
  13. U mě vítězí ty černé šaty :)

    OdpovědětVymazat
  14. prosím prosím pošepni mi akú farbu na vlasy používaš :D

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)