instagram

pondělí 28. ledna 2013

Super JANUAR



( Sorry sorry..milionkrát sorry, že postujem až teraz.. Ked'že zase o niečo neskoro.. dávam vám fotky z Berlín a az Londonu spolu.. aj tak v tej zime.. nie som schopná nič fotiť a mega sa mi nechce! Inak ak to pôjde dobre , už o pár dní mám napísanú diplomovku!!! Verím, že mnohí z vás chápu, aký vopruz je to ! ) 

Inak Január bol mega Super mesiac, ak sa to tak zobere. Povedala som si, že to bude jeden z najviac cool rokov v mojom živote :D a myslím, že to zatial ide viac ako dobre.
Už len môj Silvester bol fakt skvelý. Párty v Berlíne .. a Strage S. ( neviem prečo mam na režisérov a hudobníkov takú slabosť...)
A tak Január sa niesol okrem hľadania nového bytu..čo robím asi non stop :D –btw. Júúú z mojej izby žúžo výhlad v noci! ) aj v znamení divného stretnutia so Strange S.

Všetko okolo neho bolo strange. Mal meno môjho oblubeného alkoholu a rovnako tak poeticky som sa nechala opantať tým, že sa mi niekto znova dostal pod kožu. 

Strange S. vyzerá ako väčšina mojich byvalých. Blond vlasy, modré oči a nejaká psychická porucha v rodine :D Napriek tomu, že ani nežije v tomto či okolitom štáte, stihli sme sa vidieť v našej vlastnej teenagerskej komédii za tento mesiac ešte viac krát.

Super Sober Berlín a tancovať na Bonnie Strange ( ako to asi vyzeralo môžete vidieť TU), pozerať na jeho film a dozvedieť sa čo všetko sa nachádza v mäse od Kebabu ( fuj, myslím,že už nikdy nikdy nikdy to nedám do úst!) 

 a potom London, vidieť ho hrať na bicie, Strange S. vo svojej celkovej strange-ovosti, mať pri sebe najlepšie kamošky, mrznúť a fnukať, sneh na Oxford street a mega nákupy v Primarku. ( bleeeeh-- v zime už nikdy nikam necestujem mi pripomente) 

Veríte v to, že sa máte s niekym v živote proste stretnúť, že niektoré veci sú proste dané? Ja áno. Som o tom priam presvečená a ak má niekto pochyby, viem mu ich vyvrátiť behom krátkej konverzácie. Mala som ho stretnúť a on mal stretnúť mňa... Dali sme si navzájom so Strange S. slobodu. A to je skvelý začiatok roku :)


btw. Čo vy a rok 2013 ako ste prežili prvý mesiac? Aaaa s kým sa vidím v Londýne na koncerte MUSE v máji? :)))  



wafle a super darček od Jany <3 my own body hair ! :DD

hojdačky v Mauer parku
Janka a Zuz a hnusné počasie a klasicka 

moje bad girls :D

3 komentáře:

  1. Silvi, Strange S. sounds SUPER :-) Rok 2013 bude v znameni slov na S(superlativov)? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. ale to zní super super! :) ať máš i další měsíc takovej! :)

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)