instagram

středa 26. června 2013

Bread & Butter

Diplomová práca odovzdaná. A už iba magisterské skúšky v septembri a je to celé za mnou. Teda ak sa nerozhodnem ísť študovať ešte na jeden rok Fashion Marketing do Londýnu, čo ma začína lákať stále viac a viac. Uvidíme.



Inak si nemyslite, že som z blogu definitívne zmizla- nebojte stále vás chodím stalkovať;)  a môj život je síce ku podivu ešte zaujímavejší ako kedysi, len sa mi už o tom možno nechce tak písať. Skôr prežívam. Prežívam moje stylistické začiatky. Prežívam mnoho podôb lásky :DD ( človek by si povedal,že to je výhoda a nakonci zistí , že je spať na začiatku. ) prežívam moje pokusy stáť na vlastných nohách.

Prestali ma trápiť krátke vlasy- lebo rastú a prestalo ma trápiť, prvé vrásky, lebo vďaka nim som našla super krémy :D

Môj posledný mesiac bol v znamení túlania sa po Londýne stým, že nidky nechcem opustiť to mesto, tie spomienky.. dopisovanie spomínanej práce  a riešenie si zase osobných vecí. ( čo nikdy u mňa nie je obohraná platňa, že ano)

Dúfam,že sa máte dobre. Ja sa mám :D

Budúci týždeň ma čaká Fashion Week v Berlíne a dokonca mám prístup aj na Trade show Bread n Butter .. z čoho som nemohla asi celú noc spať. ( oo ano..čo si len tak zoberem na seba :D )

Aby ste chápali. Bread n Butter je najväčšia trade show v Nemecku.. kam majú prístup len média, vystavovatelia ( teda značky oblečenia, nákupcovia oblečenia a potom celebrity :D ) neviem sa rozhodnúť kam zaradiť seba :D... žartujem.

OOO takže milovaný Berlín zase ťa uvidím v plnej kráse!



4 komentáře:

  1. Jen ať se ti daří pořád lépe a lépe*)

    OdpovědětVymazat
  2. "žartujem jasné že celebrita" :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ach boze, berlin, srdce mi krvaca, ja by som ani ten Londyn nepotrebovala

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sylvo, prosim te, neposlala bys nejaky odkaz na tu univerzitu? Moc predem dekuji.

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)