instagram

neděle 6. dubna 2014

Secret S

Niekedy sa na fajn veci proste oplatí čakať dlhší čas.  Presne ako na tieto fotky. Medzičasom mi už trochu narástli vlasy ( aj keď v mojich predstavách by v totomto období mali byť už pod ramená) a zmenilo sa pár vecí.. akože jeseň/ zima/ jar :D Ale podľa mňa sa oplatilo...  Vďaka nej budem na ten krátky zostrih spomínať (o trošku viac) s láskou.

Na ďalšie veci v živote čakám ďalej ... tak uvidíme, či sa mi budú pačiť tak ako tieto fotky . :D 
Moja úplne úplne najoblúbenejšia TU. ;) 

foto: Barbora Lazarczykova









17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. vazne? :D no dobre.. 2 je fajn.. a ja som si myslela, ze najlepsia je ta, co mam na FB. :DDD

      Vymazat
  2. jsi nádherná! a fakt povedený fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. neuveritelne krasna si! tretia fotka je moja fave <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ty si neskutočne krásna a zaujímavá žena. :)

    OdpovědětVymazat
  5. A jestli ty neděláš modelku, tak už nevím kdo... :D
    Ela

    OdpovědětVymazat
  6. velice pekne. inak minule so tak idem po ulici a vidim cedulu ze shit shop, hned som si na teba spomenula =) som nevedela ani ze byvam tak blizko, heh.

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky si tam prirodzená, super !:)

    OdpovědětVymazat
  8. jej, po dlhej dobe som na tvojom blogu a ake pekne fotky! :) mimochodom odkial mas tu bundu, ak mozem vediet? pristane ti.

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)