instagram

středa 3. září 2014

Bomber Love

Momentálne mám pocit, že tohtoročné kolekcie sú jedny z najlepších, aké som za posledné roky videla a chcem každý jeden kus! zo všetkého a najradšej hneď dvakrát :D

Okrem vecí, ktoré "chcem" je aj pár vecí ktoré "potrebujem". ako napríklad nové papuče a bomberku :D Presne takú, po akej som túžila a snila som videla na prehliadke H&M studio, ktorá bola predstavená na parížskom fashion weeku. (Čo je inak vážne srandička a zaujímavé prepojenie high street a high fashion). Šaty  som si skúsila len tak, ale bola to láska na prvé oblečenie. Sú úplne skvelé - po pár minutách som našla nový spôsob ako ich nosiť, ktorý je o dosť praktickejší, keď sa ponáhlate a chodíte všade neskoro ako ja :) )

Už od zajtra je H&M studio v predaji v Myslbeku v Prahe, tak si choďte pre svoj kus, lebo je to limitovaná kolekcia a potom vás to bude mrzieť. Ja si určite idem ešte vyskúšať tento super teplý tmavý kabát <3 . Ktorý kus "potrebujete" na jeseň teraz vy? Dajte mi nejaké tipy ešte ;)


Fotky od : Eva Neužilová 
(ešte raz ďakujem krásne! <3 si poklad)







3 komentáře:

  1. Ty si ty šaty můžeš dovolit nosit jakkoliv, ale na té poslední fotce ti to sluší nejvíc!

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. aren’t at Panerai replica watches all afraid to use their replica watches to show off a little. It is common for the average person to spend more money on a timepiece – per capita – than probably anywhere in the world. The pressure is so high that Replica Watches it is said Hong Kong locals actually consume a huge number of fake luxury goods (read about the most common fake watches Shoulder Bag and their stories.

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)