instagram

úterý 17. prosince 2013

Deň v Berlíne

5:30 odchádzam z Prahy do Berlína a v ten istý deň sa vraciam- crazy nápad? Možno ale za obed v mojom milovanom meste to stojí.

Trochu rozospatá a trochu mimo, fotím super obchody, ktoré cestou stretneme.. pretože Berlín je plný koncept store-ov, ktoré snáď jedného krásneho dňa budú aj u nás. ( btw. po mojom minulej návšteve na urban markete začínam rozmýšlať, že Bratislava začína mať k Berlínu bližšie než Praha.. kedysi úplne smiešna myšlienka mi teraz napadá stále viac a viac.. urban značky, milé koncepty.. a nejaký taký duch, "poďme tvoriť všetci spoločne krajšie zajtrajšky" :DD aký mi v Prahe niekedy chýba)

1. raňajky v mojom oblúbenom Kauf Dich Glücklich ( im Park)







2. a potom "Spatzierengang" po meste s obdivovaním všetkého známeho dokola a dokola :) Až narazíte na super obchod s origoš japonskou módou. Cômu síce odpovedali ceny, ale celé to miesto ma nabíjalo super energiou.. už dlho som nemala chuť na toľko farieb. 




cista laska, ten tvar a material <3 










3. no a pak na naozajstný shopping do &other stories 




4 komentáře:

  1. ja som bola min. rokv Berlíne v zime, ale bola taká kosa, že až tak sme si to neužili..takže na jar by som šla znova.

    a ružový komplet je rozkošnícky!

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám podobný názor na Bratislavu v momentálnom stave. Mení sa na niečo, čo sa mi veľmi páči a dúfam, že to tu tak skoro neprejde :)

    OdpovědětVymazat
  3. wow, super obchod, poridila sis neco? Ja bych si prosila tu karovanou salu a ten lososi outfitek i s kabelkou, je fakt genialni. Dekuju ;)

    OdpovědětVymazat
  4. tie ružové glitrové botičky !!! aaaa chcem !!!

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)