instagram

neděle 3. července 2011

Glastonbury fashion

Tento rok som si myslela, že letné festivaly tak mierne odignorujem. Minulý ročník Rock for People bol super! Prvý krát som v živote videla "moju " kapelu Muse a okrem toho mám aj životný zážitok - fotka s bubeníkom Dominicom Howardom, plus trsátko!( Myslím, že toto už žiaden festival neprekoná!!). No festivalový ošial predsa len dorazil už aj na mňa. Prišlo to nečakane s ponukou lístka na Pohodu v deň, ked sa celá vypredala. Takže to berem ako zásah z hora- niekto proste chce aby som sa riadne vyblbla- a už mám aj zbalené:))

Všetci, čo ste (boli) na Rock for People tento rok, dúfam, že máte len pekné zažitky a že vám to ten dážd´ moc neznepríjemní.

Pre tých, čo sa len chystajú na festivaly, som vybrala pár fotiek z tohto ročného Glastonbury festivalu ( ktorý je aspoň podla môjho názoru, totálnou mekkou lených open air festákov.) Takže ak neviete , čo tento rok na seba, tu máte trošku G.inšpirácie :)







via

6 komentářů:

  1. tak tak základ ! :-D ..skvelo si vybrala!

    OdpovědětVymazat
  2. skveleee, skoda ze tento rok mi festivaly moc nevidu ale neva :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja na rfp byla a i pres to pocasi jsem si to naramne uzila.. :-) tak i ty si uzij pohodu :-)
    jinak modely si vybrala pekny..taky jsem se tesila, jak si vezmu s sebou pekny festivalovy obleceni, klobouk apod., ale to pocasi mi to bohuzel prekazilo :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Suzinqa,Čajová : gumáky sú základ, pravda..až mi bolo lúto, že dostatočne nepršalo!

    Mischell: určite skús dať aspoň Grape festival, tento rok sú tam tak dobré kapely..ach.. Hurts!

    Pastelka : :DD

    Julie : no spat na RFP tento rok v stane muselo byt teda vazne narocne, takze vsetkych som tam moc obdivovala,ale aspon ste mohli vytiahnut a riadne prevetrat gumaky!:) a dakujem, na glastonbury boli holky evidentne dobre oblecene,ale takisto na Pohode to uz ziarilo samymi dobrymi obleckami..lubilo sa mi to tam :)

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)