instagram

pondělí 11. července 2011

Bola to Pohoda 1.

Bol to krásny víkend, respektíve nádherné 3 dni. Plné nových ľudí, nových jedál, nových kapiel, nových zážitkov  a Pohody.

Mojim highlightom bolo asi tancovanie na podiu spolu s The Teenagers. !!!!! Ja a približne 20 iných opitých  holiek sme si trsali až dokým pre nás neprišli securitáci.. vyzeralo to, že stage to pri tej žúrke už asi konštrukčne nevydrží.... a to som si myslela, že som schudla ..:)) Takisto som prišla k vzácnemu poznatku, že spánok je na festivaloch iba nepotrebným prežitkom a že Lambrusco majú v Tescu ako hit mesiaca za 1euro a niečo :D

tu je pár mometov od mojej úžastnej kamošky M.  ..viac fotiek nájdete u nej :) (ja som bola hlúúúúpo vybavená len mojou dianou a mobilom.)




slnko a slnečnice <3



Osud sa maluje..alebo aha aké lenonky



(  tá fialová na mojich vlasoch vyzerá totílne nefialovo.. velké sklamanie..)


po daždi príde ...

silent disco a konfety


lick them

8 komentářů:

  1. asi sa vrati.. lebo zrazu sa citim ako iny clovek.. :D uz sa mi aj snivalo,ze sa moje tmavovlase JA rozpravalo s rysavovlasym.. a ta druha bola teda viacej v Pohode :DD

    OdpovědětVymazat
  2. lambruscoooooo!!!! :))
    to jsem ráda že jste si to užily holky moje! :-*
    už se těším až se s váma zase někam vypravím! :))

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa takato tmava asi este viac pacis ,)

    OdpovědětVymazat
  4. Alenka: to vies, nakupim ho ja do zasoby, nech mame :DD donesiem do Ciech :)))

    o tyzden som spat, tak dame nejake kulturne vyzitie spolocne.. pan Lambrusco sa rad pripoji:) sa tes, tak skoro zas neodidem :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dominika: vazne? sranda.. dakujem..! si zlata:) je to taky zabavny pocit zobudit sa rano ako ina zena..ale zacinam si zvykat.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. jee skvele fotky, vidno ze si si to uzila :) ja buduci rok uz musim, tento som vypadla

    OdpovědětVymazat
  7. :D skvělý! já jsem tenhle týden ještě nepoužitelná, ale ten příští jsem jen tvá ;-* to budem ale pěkný kolektiv :DD

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)