instagram

čtvrtek 14. července 2011

Ľudo SHTOOR

Mám rada návraty! Ked sa  vraciam niekam späť, zrazu v tých starých známych miestach nachádzam niečo nové. Znie to asi sentimentálne..ale JA som už raz asi taká. Takýmto spôsobom si istotne starobu veľmi užijem.. spomínať a spomínať... :) Pred pár dňami sa nachvílku vrátila z UK domov jedna z mojich najlepších kamarátok, takže bolo aj na čo spomínať. Zamierili sme si to do super podniku, ktorý mi ešte v máji ukázala Marika (Tonbogirl). Ak teda nechodíte do Bratislavy alebo proste len nepoznáte SHTOORa, tadaaaaaaaaa.. ráčim Vás s touto fajn kaviarňou zoznámiť!
Tadaaaa! to najlepšie v Bratislave


"Nemeňej chutnô jedivo!!! "



SHTOOR je proste skvelý!!! Hlavne je to niečo, čo v Bratislave určite chýbalo. Celé to má hlavu a pätu. Od názvu ( Ľudovít Štúr- náš národný buditeľ ) cez logo s jeho typickým výrazom, útulné zariadenie až po jedálny lístok písaní celý v  zábavnej "štúrovčine" a bez jediného "y"- ypsilonu! Super nápad! K hlavnému mestu sa to určite hodí. Shtoor začína byť čoraz viac a viac populárny, až je niekedy ťažké nájsť si volné miesto. Napriek tomu, ked som v Bratislave, to tam chodím zakaždým skúsiť! To miesto je proste neskutočne podarené a okrem toho tam robia ten najlepší špenatový Quiche na svete! Mňamkaaaa!!!!


Quicheeeeeeeeeeeeee!

"Iný kraj , iný brav"




z vínneho lístka sa vyberalo omnoho komplikovanejšie

a Sylvus papkáááá a papkáááá
štastný to zákazík

A nakoniec zdravotna prechádzka- (Moja Zuz a Malá Janka, obe v krásnych šatoch)
 

10 komentářů:

  1. o tom som teda naozaj nepočula ešte - vyzerá to byť fajn :) akurát, že po tom ako si to odporučila nám čitateľkám si tam voľné miesto bude hľadať každý asi dosť dlho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tu som ešte nebola..typ skvelý! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzka aká kočka ..zase :)
    Shtoor, Merian a Axioma najpríjemnejšie kaviarne v Bratislave pre mňa :)

    OdpovědětVymazat
  4. hmmm tam som nikdy nebola ale vkuse o tom pocuvam :)

    OdpovědětVymazat
  5. a vies co - uz otvorili aj shtoora 2, aby sa vsetci pomestili - na panskej oproti cafe cafe. dame next time :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny takové princezny:)
    podnik vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  7. olala ja som tam ešte nebola, ale počujem chválospevy odvšadiaľ :)

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  8. tak toto miesto pritiahlo aj mna a mozem jedine chvalit :)
    nova taska na predaj u mna! prid pozriet :)
    http://nonsuchmomentfactory.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. tonbogirl: juu.. takze su dva..skvele.. okej, velmi rada spoznam :))

    Domi: jasne, moja Zuzka je ako babika, asi si ju tu budme fotit a tie jej krasne kusky oblecenia davat na obdiv aj ostatnym.. :)

    Holky, ked budete v Blave urcite tam zbehnite.. ja to tak skoro nestihnem, tak si dajte fajnovu domacu limonadu alebo Quiche aj za mna..ach ..mnaaam !!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. shtoor je super, velmi prijemna atmosfera a strasne pohodlny gauc...no co viac si mozem priat :D

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)