instagram

středa 31. srpna 2011

Ich bin ein Berliner!

Dúfam, že ste si letné dni užili ako sa patrí! Ja som predposledný víkend strávila náramne dobre! v Piatok po práci ( kedže teraz sa môj aktívny život zjavne delí na obdobia pred prácou a po práci) som nasadla na prvý bus do Berlína a o pár hodín už z metra čumela na moju obľúbenú Alexanderturm! Všetko v Berlíne vlastne nayývam slovami " moje" a " obľúbené". Asi preto,že to je moje najobľúbenejšie mesto :DD

Božská Eva sa sem rozhodla presťahovať, takže mám o jeden dôvod naviac, prečo v piatky po práce zdrhať a v autobuse si opakovať nepravidelné slovesá z nemčiny :)

najlepšia citronáda na svete!

fruštukujeme :D


ja a môj bickáč Arturo

Eva a jej bickáč Lenin

netuším, akos a tam ocitlo moje meno.. strašidelnejšie je, že to vyzerá na môj rukopis :D

nevedela som si vybrať- Barbie či Dinosaury?

haha..myslím ,že dosť výstižné!!

môj tátoš- 10 eur na deň

v Kreuzbergu človek nájde naozaj všeličo a všelikoho


Kedže do Berlína chodím pomerne často ( polku minulého leta som vlastne strávila tam), nie som už ten klasický turista. Preto som všetky " Sehenswurdichkeiten" opomenula a v sobotu sme si urobili s Evčou cyklo túru po Kreuzbergu..strašne skvelá štvrť!!!

Kauf dich Glucklich!

neskutočný interiér

zamilovala som sa!

mmmmm..wafle waflee waflickyyy

chutnácke hajzlíky

taškové dilemy v Mauer parku

Druhý deň sme s Evou strávili raňajkami v mojom vlastnom waflovom nebi. Kaviareň Kauf dich Glucklich  v Prenzlauerbergu je žúžo! Kebyže môžem( a nepriberám z toho) chodím tam na wafličky každý deň z Prahy aj peši! Je to presne taký druh kaviarne, ktorý by som si raz neskutočne rada otvorila.. Vintage nábytok k tomu zmrzka, dobrá atmosféra, wafličky, káva a vínko! Plus si u nich možete vypočuť CD-čka ešte neobjavených nemeckých kapiel !

Ak sa do Berlína vyberiete v letných mesiacoch určite by ste mali zájsť aj na blší trh v Mauer parku. Ja som si tam už druhý rok kúpila neskutočne dobrú tašku - kožená za 15 eur!! okrem toho sa tam dá cena krásne zjednávať.  Takže okrem super vintage kúsku máte radosť aj z dobrého "dealu" :)

Ach, Berlín je proste boží. Preto sa neviem dočkať až dokončím školu a budem si raz mocť povedať :
" Ich bin ein Berliner! " :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

you make my day! thanks :)