instagram

pondělí 17. října 2011

Efekt strýka Jozefa

rok 2011 jar
rok 2007  jesen :DD 

( ilustračné foto na začiatok..ako sa priberá a chudne.. aj ked dúfam, že do stavu z roku 2007 sa tak skoro nedostanem :D .. btw.. stav zo začiatku roka 2011 už tiež nie je..)


Rozchody bolia, rozchody sú nepríjemné a čo je najhoršie, môžu  z nich ostať následky. V mojom prípade je to momentálne hlavne tzv. JOJO efekt. :D

Okej, beriem,že  porozchodových 46 kíl (  ehm.. nuž okrem rozbitej vázy sa  zadarilo všeličo) nebola zrovna tá najatraktívnejšia váha  v mojom celom živote. ( a to si posledných pár rokov dávam ako novoročný záväzok, že tento krát určite schudnem)

Ked má človek 46 kíl  je z neho  malé, útle stvorenie s veľkou hlavou a všetkým iným malým :)) Najhoršia časť toho je, že je vám všetko oblečko velké a vlastne nemáte čo na seba... a plus pohľady "dobroprajných ľudí" prípade komenty kamošiek, že sa máte najesť.. ( ako by ste sa vy sama nevideli v zrkadle)

46 kíl síce nie je vobec nič dobré, ale ani za dva mesiace pribrať 10 kíl tiež nie. ( Tetičky a babičky vás chvália, že ako konečne vyzeráte dobre.. tahajú vás za líčka a hovoria, aká ste zdravá.ehm..)  tu sa dostávama k tomu JOJO efektu.

Vtedy som mala problém do seba dostať čo i len sústo, teraz mám vytvorený dietny jedálniček! Život je plný paradoxov.

Takže ak ste v obodbí- "saktra ten debil ma nechal", alebo "schudnem  do stužkovej"  alebo len ako ja- "..schudnem" dávajte pozor na spomalnie metabolizmu..lebo strýko JOJO číha.

JOJO efekt
ide hlavne o to, že ked prestanete jes, telo reaguje tak, že šetrí energiu.. vlastne nechudne z tuku, ale zo svalov.. čo znie fakt hnusneeee. Telu ide o to aby prežilo, preto sa spomalí metabolizmus a omnoho horšie  spaluje prijatú energiu. Dá sa tak rýchlo schudnúť, lenže potom dopadnete ako momentálne ja..
Akonáhle som sa vrátila k môjmu oblúbenému jedlu, naberám všetko akoby dvojnásobne... a občas je mi z toho fakt dorevu.
Nie som žiaden expert na chudnutie..aj ked tých stránok mám momentálne prelezených už tisíc..
1. neprestať jesť- skôr si dávať pozor na to, čo jete a ako často ( 5 x do dňa a nízsko kalorické veci..)
2.   cvičenieee ( ja chodím 3x do týždna..ehm..teda 2 ale 3 by som rozhodne chcela)
3.   inak : shake-y na chudnutie možno zaberajú ale väčší humáč som už dlho nepila
4.  pite veľa.. ( veľa veľa vody.. kvoli zrýchleniu metabolizmu.. ja pijem aj jedne čaj z DMky, ktorý síce smrdí ako ryba..ale človek si časom zvykne :DD )
4. takisto mám najnovšie "Chrom" ( na zníženie chuti na sladké) a "Magnezium" ( na prečistenie organizmu) plus nejaké prírodné tableky na lahšie spracovanie jedla tiež z DM :)!

tak pre zaujímavosť- jedálniček je fakt dôležitý..ale to dáva logiku asi samo o sebe:DD
  •  Ak by vás zaujímali nejake stránky tak tento týpek "Miro" je fakt haluzný a zlatý a myslím,že vela toho, čo píše´, je prosto pravda.
  • Jedna americká stránka je zase super v tom, že si vypočítate, o koľko kalorií sa musíte obmedziť,aby ste do určitej doby schudli presne toľko, koľko si želáte.
  • takisto aplikácie na Smartphony nie sú na zahodenie.. taky Daytum sa stane vašim denníčkom a aspoň budete mať o tých všetkých buchtičkách a čokoládach prehlad! 
Ja chápem, že veľmi skinny telo nie je dobré a je nezdravé..ale myslím si,že je zase potrebné, aby sa každý cítil v tom svojom tele dobre a tak ako si praje.
Inak, ak by ste mali nejaké typy na webové stránky alebo tajné prášky z ktorých sa neskutočne rýchlo chudne.. píšte , píšte.. :) Bratranec sa mi už ponúkal, že mi zoženie nejaké tajne kupované cez internet z USA..ale zas až tak zle na tom nie som :DD

3 komentáře:

  1. No jednoznačne ti svedčí viac byť štíhla ako plnšia :P aj keď musíš uznať, že kilo, dve by neuškodili .) ...

    Ja som takto zhodila nechtiac 6kg z 50 na 44 ale bolo to zdravotné - potom som sa dostala na 47 a vtedy som sa cítila najlepšie - zlatý stred ... teraz sa asi pomaly dostávam opäť k tej 50tke a začína to byť vidieť na zlých miestach, tak taká úprava jedálnička na niečo zdravšie by sa mi teda zišla asi už :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja som si tiez spomalila metabolizmus nejedenim. resp. nechutilo mi jest, lebo ked sa clovek trapi, jest nepotrebuje. :) so svojim telom som sice spokojna, ale teraz uz velmi lahko priberiem. staci, ze si nedam dva vecery za sebou pozor a uz vidim rozdiel :)))

    OdpovědětVymazat
  3. no jojo efekt je fakt svina, a najcastejsia chyba byva prave nejedim, bohuzial cloveku pride pri chudnuti ako prve na um zrovna to nejedenie a nie jedenie malych porci casto, lebo je jednoduchsie vobec sa nepokusat jest ako skusit male porcie a nemoct sa potom dojest, chce to aj davku silnej vole...

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)