instagram

pondělí 30. července 2012

Gray love in Dresden

Milujem sivú farbu.. sivá, šedivá.. či ako sa jej povie začína byť základom mojho šatníka a ja sa jej neviem nabažiť. Veci sa proste menia.. a myslím, že tak to má byť ,lebo potom može človek milovať sivú tak ako JAAAA :))) ( haha.. bullshit)


šatičky som si kúpila v UO, takisto aj opasok a štastím som skoro plakala, ked som si ich odnášala domov.. výrobcovia z tejto značky si asi povedali, že mi zdvihnú náladu a preto sú tie šaty, že XS ..ha ha ha :DD



Inak sú Dráždany kráasne , velmi romantické, malebné a len 2 hodky od Berlína, či Prahy! Zjavne tam chodí vela Čechov lebo nápisy,ktoré mali niečo spoločné s toaletami alebo deťmi boli aj v čestine a potom všade vlajočky..asi akože česko-nemecká vzájomnosť :DD


Mne sa tam asi zo všetkých budov  však najviac páčila práve táto :)
Mega SHIT!



Pekný deň!

S.

23 komentářů:

  1. Sylvi, ano ano aj mam Dresden rada a uz sa neviem dockat Berlin :-) uz len 2 tyzdne! strasne rada citam tvoje prispevky!
    A otazocka-odkial mas tie krasne nausnice? su MEGA!

    pekny den nach Berlin!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jueej.. diky moc! nausky su tusim TOPSHOP.. tesim sa,ked budes v Berline ozvi sa.. ozviii....

      Vymazat
    2. budem tam cely tyzden od 13. augusta a potom smer Hamburg, dame kafe? v jednej z mojich oblubenych kaviarni? ;-)

      Vymazat
    3. jeej..ani nevies,ako moc rada! a od 13.teho mi to krasne vyhovuje!!:)

      Vymazat
    4. supis, tesim sa! mozme dat wonder waffel, club mate & bionadu (ak budeme chciet byt in, xixi), kavicku, berliner kindl rot (mnam!) alebo cokolvek co nam brnkne do nosa :-)

      Vymazat
  2. Když ti šedá tak sluší, tak proč ne. Je to suprové!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dakujem, zlata!! :) no ja praveze sivu nemam moc v laske..ale tusim to bude najaka nova love story :D

      Vymazat
  3. ooo tie šaty su veru prekrasne a ten opasok tiez ♥ moc ti to svedci draha!!

    OdpovědětVymazat
  4. superská si :) fakt Ti tá sivá sekne!
    a náušnice máš brutálne!

    OdpovědětVymazat
  5. haha, ludia z UO mi sposobuju orgazmy ale aj infarkty (z cien) :DDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale , prosim ta.. ked ma uvidis nazivo.. speky speky sem a tam :D ..no inak o cenach ani nehovor.. dve veci som si tam minule kupila a ze )= eur..ha ha haaa.. a to som mala studentsku zlavu este :D

      Vymazat
  6. sylviaaaa my sa musime stretnut preca! =) ked dojdem do d-landu, bude kopa casu, teda jeden rok, ale to by sme mali stihnut a ja planujem ist do berlina, takze mi potom mozes ukazat tie trendy sekace, kde vsetky fashion bloggerky nakupuju :D
    ja ti mozem potom ukazat industrialnu jenu, haha. uz len mesiac a som v krajine snov!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeej.. no mozes..ale prave o mesiac si teda vymenime straze, nad nemeckom a nemeckymi muzmi.. prenecham ti par zlaticiek..je ich tu kopec:D

      Vymazat
  7. já mám šedou hrozně ráda! a ty šaty sou nádherný a děsně ti to sluší prostě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi rozkošnice a jak se hovoří po slovensku (aspoň přibližně) - sivá ti pristaně...;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. samozrejme že miluješ sivú,
    s tvojimi vlasmi je to najskvelejšia kombinácia!

    OdpovědětVymazat
  10. tie nausnice Ti tak seknu! :)

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)