instagram

čtvrtek 26. července 2012

SUMMER memories

Hawaii
High light-om celého roku, respektíve jeho častou,  podľa ktorej som roky definovala  boli vždy letá.. áno áno. viem , taký velký tlak na jedno ročné obdobie..letné veci sú proste skvelé, nálada, nové zážitky, ked skončí škola a je volno, teplo, festivaly, dovolenky, flirty, bozkávanie sa do rána.. a potom neskoré rána :D

Každé leto má  pre mňa svoju tématickosť a každé som sa snažila od strednej nejak zmysluplne, zaujímavo využiť.


A tak som si nejak zaspomínala..

2007- Glaswgow summer!
hnusné počasie, 10 kíl nadváha( a to nehovorím o nadváhe batožiny po objavení PRIMARKU:D ), biela koža, indický kamoš, práca v Hiltone, najlepšie kamarátky, Franz Ferdinand stalking a prvé indie pesničky v ipode :D,lacný chlast  a  prvé leto preč z detskej izby:) 



2008- USA summer!
najlepšie kamošky, Haagen -Dazs zmrzka celý celučký deň! výlet do NYC, Hawaii-kúpanie sa v Honolulu, bývalý a zvrhlík Rob..


Yellowstoneský park




2009 - USA summer 2!

Wyoming, chlastanie, party na dome, Rob a sledovanie hviezd, Jay a 45 kusnutí od komárov plus jeden cucflek :D Ivan, Janka a Cuba, New York City 2, Yellowstonsky park.. najkrajsie miesto na zemi 2, maminka v Amerike :)  roadtrip Las Vegas, L.A. a spat, nakupovanieeee, 

NYC 09



HOLLYWOOD


KUBA


2010
- LETO! :) po prvý krát Rock For People a Pohoda, 2 krát naživo MUSEEEE! Berlín, Londýn,Praha..Mikulanská.( shitty shit begins).. jedno z najkrajších liet ever

Londýn




2011-PRAHA
 prvé samostatné bývanie, tmavé vlasy, prvá naozajstná práca, prvá vlastná bytová párty, prvý naozajstní pražskí prietelia, muž roka:D, POHODA! Hurts!!! Kuraaaa!  fotenie.. búrka a dážd´ a ten iný ON,


tmavé vlasy
BAYWATCH PARTY


GRAPE






2012- BERLIN sommer
 ..Pohoda..Berlín..Berlin Berlin Berlin Berlin..kava s bailys, bicykel, nájst stred,  moja prax, moj nový pohlad na fashion, moj projekt Silvia  a jeho vrcholná fáza.  a asi ešte vela vecí..lebo leto sa neskončilo.. :)))


Podľa čoho teda budem posudzovať celý rok 2012 je ešte len vo vzduchu:)


EN: I love summer! it is the most important year season! I love the  air, clothes, shitty summer hits :D, mood..I cant explain why, but everything is just better! I can actually  say, that just few months define my whole year..so much pressure on the summer..I know :D  I was thinking about my previous summers and here are some pics from my " youth" :D Enjoy :)))



6 komentářů:

  1. Ah! to je super, ze si to tak pamatas! :) Prajem ti leta uz len krajsie a krajsie :* ty si bola na Hawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, aaaaaaaaaaah!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. jooo na Kube som bola i ja...paradička :) planovala som podobny post, no si ma obehla :D

    OdpovědětVymazat
  3. určite si nenapísala všetky zážitky lebo to by bolo asi na niekoľko strán :) krásne

    OdpovědětVymazat
  4. fuuu, ty jsi cestovatelka :) Hawaii! chci taky zpatky! ale hlavne muj sen - na Kubu!

    OdpovědětVymazat
  5. heeej, nefrajeruj sa, dobre? :D cosi, len zartujem. paci sa mi ze si dobrodruzna a ides do toho ,a nebojis sa vrhnut do zivota aj bezhlavo aj ked s hlavou. a vzdy s usmevom na perach :) ty budes moja krv :)

    a inak, ak chces a v tom berline sa veeelmi veeelmi nudis, lebo napriklad prsi, prid ku mne na blog. obnovila som svoj stary (lebo na nove zaciatky nikdy nie je neskoro) a chcem citat tvoje vtipne komentare :)

    tesim sa :)

    http://footlooseinthecity.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)